07 December 2011

I am In PArt 4

assalamualikum semua....pe khabar?? chat...

lama nye aku x updated blog aq ni...sebab terlalu buzy dengan my studies. hurm sem ni aku rasa aku kena lebih kan effort aku for my studies ... x nak terlalu selesa dengan kedudukan yang sedia ada...sebab kalau kita terlalu selesa dengan posisi yang kita duduki sekarang , x mustahil kita akan menduduki posisi yang kurang menyenang kan satu hari nanti..

Semester 3, pointer aku 3.54..fuh....gila punye mendadak giler pointer aku turun...n aku tahu sebabnya...sebab aku nie x bersungguh-sungguh sem lepas... n i deserve it.. tapi sem ni aku tak nak dah wat benda yang sama... x nak main-main lagi..x nak selalu kuar...n macam-macam lagi..huhu
aku rasa menyesal sangat sebab tak berusaha bersungguh-sungguh sem lepas...

tapi sem ni aku ada azam baru....nak belajar bersungguh-sungguh..tambah pula aku dapat kolej ni an. senang la aku nak belajar, bestnye. semua yang aku nak untuk belajar semua ada. n i am so happy.

memang diakui oleh para siswazah kejuruteraan kimia, semester 4 merupakan semester yang sangat payah dan kalau semua nak tahu aku ada empat subjek pembunuh.. a.k.a killer subject
, kalau sem lepas thermodynamic, tapi sem ni..fuh..pening kepala aku.. dan sekarang baru aku tahu kenapa kos kejuruteraan kimia nie x ramai orang ambil. ini kerana kos ni merupakan kos engineering yang paling payah. yelakan main dengan kimia.. belajar benda yang x nampak such as ion..

aku nak beri tahu kat korunk subject yang aku rasa i should put the effort from now.....
1. Chemical Process Principle
2. Heat Transfer
3. Calculus II
4. Industrial process and sustainbility..

huhuh
memang x relax la aku...huhu..ye la aku rasa cam na nk relax... i need to focus more to my subject because it really new to me..huhu

to my mother n my father..
i am so sorry because i am not coming home lately .. I am really busy...huhu.. n thanks for faham kakak k...

permulaan bagi sem 4 amatlah mencabar aku rasa . kalau sem 1 aku rasa aku agak relax tapi x untuk sem empat.  klah... there nothing that i  should tell u... i have work to do...Love u.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Thanks For The comment :)