28 February 2012

TensioN nye!!!!!

assalamualaikum....

apa khabar semua...dah bersarang pun blog saye nie akibat x updated...... Memang terserlah  kesarangan nye bila last updated rasenye 3 feb n sekarang 28 feb... Saya x updated blog berdasarkan beberapa sebab...

Hari nie saya nak updated tentang STRESSNYE saya pada hari ni.. Hari ni hari teramat stress bg saya. Pagi tadi bgun pkol 7.45 pg...Then, saya sengaja pontengkan kelas IP saya dengan harapan saya dapat study Chemical Process Principal... Satu subjek yang sya kira sangatlah memberi ketensionan yang melampau.....
Saya bace dari pagi tadi NONSENSE je...sbb tak dpat buat satu latihan pun

" ASTAGHFIRULLAH `AZIM"
DUGAAN APA YANG KAU BERI PADAKU YA ALLAH....

bila saya wat satu soalan pun x dapat saya stress sangat......tp saya cool lagi

tp ada 1 benda yg buat saya stress sgt

hp sy terpaksa sy OFF kan sbb someone that i dont want him to come back to me keep calling me...

Sy STRESS sgt bile org paksa sy

BILA SAYA CAKAP TAK NAK...MAKSUDNYA TAK NAK....

Tp org tue x pernah faham....

Yang dia nk ...saya faham perasaan dy...

He keep calling me n messaging me..
when i answer the phone, he not answer me.....
Then to solve this problem...
i OFF my phone....

Senang citer....
Awk dah xley ganggu saya dah
Cuba la pham awk....
Kita dah tak ade apa2...
N you make this relationship is broke....
Saya percayakan awk...
saya sayangkan awk...
n sampai hati awk buat saya mcm nie...
Sekarang, saya dah x nak ada ape2 dah ngn awk...even as friend...
saya x nk langsung....
saya dah penat...
penat untuk sakit...
penat untuk menangis rindukn awk..
penat untuk melupakan awk
penat segala-galanya

n sekarang saya dah pun lupakan awk...
TOTALLY FORGET...

n sekarang  I want to build my new life without u... n I found it....Saya Epy sangat bila awk dah xde...
Kawan2 saye sentiasa ada ngan saya....

Saya NUR FARAH NABILA BT ISHAK...SANGAT GEMBIRA KERANA KAWAN2 SAYA SENTIASA BERADA DI SISI...

Begitula ceritanya n sebabnya aku stress.. aku dah buntu sangat x tahu nk buat apa..last sekali aku duduk dlm bilik sorang2... aku zikir...

ALLAH...ALLAH...ALLAH..ALLAH....
SUBHANALLAH....SUBHANALLAH..
SELAWAT...

n aku dengarkan diri aku dengan zikir2 memuji allah...
Alhamdulillah tenang rasanya diri ni....
mmg hati saya tengah gundah gulana...
tapi saya tahu tempat untuk saya mengadu di saat saya tiada siapa2...
ALLAH..
tuhan yang menciptakan sekalian makhluk...
Syaitan dan iblis sentiasa berusaha upaya untuk menyesatkan kita
saya tension sangat tadi,,,
tapi saya ada ALLAH...
Tuhan Yang Sangat menyintai Makhluknya...
n sekarang sy rasa tenang sangat..
ALLHAMDULILLAH.....

k lah ..saya nk g study nie....ecok nk test CPP lak...n lusa nk test Math...Doakan kejayaan saya...Tq tata

No comments:

Post a Comment

Thanks For The comment :)