04 November 2014

Mc for chem e car 2014

Hari ni aku jadi mc untuk chem e car bersama dengan hisyam..hahaha

Cam kelakar je aku jadi mc..
Suara terus berubah
Mistake aku paling besar adalh terlupa nama miss habsah alwi..

Seriusly, aq lupa nama dy...mesti.dy touching..

Anyway, waktu aku tgh kms2 nak balik tu kepala aku belah kanan telah di hempap oleh papan presentation yg tinggi dinding. Seriusly, kepla aku sangat skit..
Aku pergi check dkt unit kesihatan uitm tu dy ckp selagi x muntah x pe.
Tp smpai malam ni aq terasa pening sangat kepala ni...huhu

Balik jr dari tu aku terpikir, ni ujian or musibah. Mungkin aku byk buat silap.dengan org selama ni n Allah nk sedarkan aku dengan berikan aku sikit terhantuk dkt papan...huhuhu

Tp sejak akhir2 ni aku ada alami simtop sakit kepala secara tibe2 seperti menyucuk nyucuk. Kadang kadang berlaku waktu aku tengah belajar, tengah jalan n many more..aku harap xda apa yg teruk berlaku.

Mungkin ini adalah ujian Allah yg aku kena terima...

No comments:

Post a Comment

Thanks For The comment :)